Palme

Är jag ensam om att tycka att jag själv liknar O Palme på den här bilden?!?
Alternativt Mr Burns i Simpsons. Och att Livs öra nere till vänster liknar en ogräddad, halv kanelbulle? 
 
Våren slår ut utanför vårt fönster. Solen lyser så starkt in i sovrummet att vi vaknar, även fast vi är trötta. Har sett några krokusknoppar ute i rabatten. Det är ljuset som är på väg, förstår ni. SOmmarN!   
 
Idag försökte jag boka ett dop till mitt barn. Esn trevlig tant kulle återkomma på måndag om datum och tid. Känner på mig att det kommer bli så himla bra. Är taggad på detta och har varit redan innan Liv föddes. Redan innan jag var gravid, kanske. 
 
Nu ska Palme fixa sina små naglar och efter det: googla "dopkort- inspiration" ;-))))))))))))))) 
Trevlig helg mina kära!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0