En da'

(Förstår att det är tråkigt med bara instapinsta-bilder. Men har jag fått iPhoto installerat på min dator än!??! Ne, tror inte det.) 
 
Idag gick jag, min pojkvän och min dotter raka vägen upp ur sängen och ut. Mötte en galen thailändare och åt fika ute i solen. Sprang hem för att diska och panikstäda inför snabbt besök men fick ändå kommentaren "har kriget slagit ner här" när själva besökarn kom....... Alltså?!?!? Säger man ens så när man kommer hem till någon!?!? 
Sedan till en av dagens höjdpunkter: 
... Lunchen... <3<3<3<3
Blev så himla glad och varm i hjärtat när jag såg små rädisor ligga fint i korgar inne på ica. Sommaren känns plötsligt inte liiiika långt bort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0