Mitt flin

Jag är bara en människa. 
Har haft en gnagande känsla i magen ett tag, ett slags prestationsångest. Att känna att jag aldrig räcker. "En förälders största dilemma" som en vän, med 4 barn sa, när vi diskuterade saken. Kommer jag någonsin vara tillräcklig för mitt barn? Är en fråga som cirkulerat i mitt hjärnkontor många sena kvällar. 
Undrar varför såna här tankar aldrig lämnar mig ifred. Dessutom är det rätt mycket just nu. Lägenheten ska målas om, god mat ska lagas, saker ska planeras och ordnas, Liv ska vara på gott humör, jag ska vara fräsh och lukta gott, S och jag ska pussas så ofta det går, vi ska gärna sex flera gånger om dagen, Liv ska äta mat fast hon vägrar, osv osv... 
Aa, ni hör ju! Tur för mig att jag har något på min sida.... 
... Utseendet ;-))))))) :
 
k
Godnatt! Gillar er
 

Kommentarer
Postat av: Linn

självklart att du räcker till, det tror jag verkligen! :)

Svar: Finaste bästa Linn, du lyser upp. Skickar världens största tack-kram <3<3
Lindblomman

2013-06-14 @ 14:03:28
URL: http://linnliljeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0