Min bebis

Hon som har blivit till och vuxit i min livmoder i en hel evighet. Hon som vi fantiserade om, och längtade efter varje dag. Helt plötsligt hade det gått nästan 3 månader.
När bebisar är 4 månader så kan man börja ge dom lite "vanlig mat". Jag är både nervös och taggad inför detta stora moment! Räknar nästan ner dagarna till då hon är 4 månader gammal. 
Jag hade fått för mig att man kunde börja ge små smakportioner redan vid 3 månader men nya rönet är alltså 4 månader. MINST. Inte en dag innan.
ÅÅÅÅH förstår ni hur mycket jag längtar tills stunden är kommen???? Jag som är matens bästavän. Åh det här är så stort för mig!!!
 
Sen vill jag passa på att berätta att Liv inte längre är yngst i sin släkt. Förra veckan föddes en liten Theo. Liv fick en liten kusin, 2 barn fick en lillebror, en kille blev pappa för första gången, och min man fick sitt 13e syskonbarn. Så himla fint ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0