I kåjan

*Gömmer mig under täcket för att inte väcka man och dotter med ljusa dataskärmen*
Har legat mitt emellan dom i storsängen en bra stund, och funderat. Tänkt på det som varit, det som är, och framtiden. Kommer fram till att jag bloggar ungefär lika bra som en röv, och att jag längtar till sommaren. 
 
Tänker på hur bra jag har det. Livet känns, verkligen på riktigt, u-n-d-e-r-b-a-r-t. Sakta men säkert går vinter och mörker mot vår och ljus. Att få somna och vakna upp bredvid världens finaste människor, ger mig glädjetårar i ögonen och världshistoriens fånigaste flin. 
 
Jag hoppas att ni, mina kära, också mår bra. Här skickar jag ett ton lycka till er *skickar* 
Och, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0