Vaknade så himla tidigt

Vaknade runt 6 både idag och igår utav att Lill var täppt i näsan. Fick häva i ett par droppar koksalt i hennes nos, och efter en stund somnade hon om.
Dock somnade inte jag om............. Är..... Så..... Himla... Trööötttt......
Tänkte även göra en liten lista över årets sämsta investering:
  • Hormonspiral
     
 
Känner inte igen min kropp sedan jag satte in den. Har haft mens i (håll i er!) 2 månader i streck. Har världens torraste slemhinnor efter detta eviga tamponganvändande och känner mig allmänt äcklad av mig själv. Ska ringa mvc idag och be att ta ut den. Nu: försöka sova
 

Kommentarer
Postat av: simoooonZ troligen din älskling

schyyst att du baxar min morgonrock när ja sleep

Svar: Hehe det gäller ju att passa på!;-)
Lindblomman

2013-02-25 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0