Min mor

Fyllde år idag. 39 år
Imorse slog det mig att det var just idag, för exakt ett år sedan förstod jag att någon flyttat in i min mage. Min mens var en dag sen, men ändå så var det så himla självklart. Det slog mig just den dagen att - är det. På mammas 38års kalas kunde jag inte tänka på annat än den molande värk jag hade i nedre delen av magen, och det illamående jag känt under den gångna veckans alla morgnar. Såg en 4årig liten prinsessa springa omkring bland alla gäster och plötsligt var allt så glasklart. 
Ett par dagar senare gjorde jag ett test. Svaret var inte jättechockerande egentligen, utan mest ett bevis på att det som min kropp sagt till mig, var rätt. Någon hade bosatt sig i min livmoder. 
Den här bilden är tagen ett par månader senare:
... Och idag så står jag där, exakt ett år senare och har en alldeles egen liten prinsessa som stjäl all uppmärksamhet på mammas kalas ♥

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det på bilden med din mamma?

2013-02-20 @ 20:51:12
Postat av: Anonym

är det river?

Svar: ja. River som bebis
Lindblomman

2013-02-20 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0