Ba svarar på frågor om mä själv

 
Det heter jag:
Rebecca Lindblomma

Så gammal är jag:
17 år. Snart 18 och *vuxen* 

Hen ser jag upp till:
Min pojkvän. Hanna. Mamma, såklart. Sen gillar jag kronprinsessan Viktoria. Tycker att hon verkar så himla fin! (OBS. Är ej för monarki) 

Så vill jag leva om fem år:
Vara färdig med skolan (!!!) 
Vara med Simon. Ha ett jobb såklart. Och om jag får drömma riktigt ordentligt, så hoppas jag att Liv fått en lillasyster eller lillebror. 

Det tänker jag oftast på:
Min dotter. Hur jag mår. Simon. Att vara snäll. Försöker föreställa mig hur det kommer att vara att börja skolan igen. Politik och sånt.

Tio saker som gör mig glad:
Min lilla familj :-) Sol. Äta tacos hos pappa. Att bli killad på ryggen och i håret. Chips. Få komplimanger. Ligga. Fredagar. Ikea. Sovmorgnar.

En outfit jag blev nöjd med:

Halloween 2012. Jag hade Sveriges i särklass bästa utklädning. Konstnär och stylist: Simon F

Det gör mig engagerad:
Orättvisor. Och det mesta som rör småbarnslivet. Familjeliv.se, min favvosida just nu ;-)

När jag tränar går det till såhär:
Alltså.... Är ju livsnjutare= tränar inte.

En smak jag är sugen på precis just nu:

...*Dreglar i skrivande stund*
 
Värsta egenskapen hos andra:
Opålitlig, dömande, snål.
Värsta egenskapen hos mig själv:
Dåligt tålamod. 
Det bästa med mitt liv hittills:
Att jag får ha världens bästa man. Att mina föräldrar finns nära. Att jag är frisk. Och att Lill finns. Den bästa händelsen var *trumvirvel* förlossningen. En känsla av att vara odödlig, oändlig lycka och kärlek. Att bli ett med två andra. Det var magiskt, på riktigt. 
 
Nu kopierar ni detta och svarar själva. Man känner sig så himla viktig :-D :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0