Det var länge sen.

Brist på tålamod, tid och intresse, i kombination med ingen internetabslutning i bostaden är nog de allra sämsta förutsättningarna för att hålla en blogg vid liv. Jag har tänkt att skriva ibland, och ibland har jag glömt att jag ens har en blogg. Jag har haft många järn i min eld, helt enkelt. Men nu har jag blivit sugen på det där igen. Att ha en egen sida på nätet, där det är jag som skriver och bara jag som bestämmer. jag VILL ju ha en blogg. Jag har funderat på om jag ska flytta bloggen, eller helt enkelt skapa en helt ny. Som det känns nu så lutar det mer mot alternativ 2. Det blir något helt nytt, och det behövs nog. Det blir bra, mina hjärtan! Nu ska jag tjata på min lillasyster att fixa en ny blögg åt mä! Hon är så hjälpsam och bra på att fixa saker :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0