Zjukgymnast

              Inte skolios                             Skolios
 
Vet ni vad skolios är? Ne förstod väl det............... Det innebär att ryggraden, precis som på bilden, växer snett. 
Jag har sne ryggrad nämligen ;-) (kalla mig ormen) 
 
Idag har jag en tid hos en sjukgymnast. Jag antar att hen ska klämma lite på mig och säga åt mig hur jag ska träna min lilla rygg. ELLER så kommer hen vrida mig som en disktrasa så att ryggraden blir rak? Tror dock inte att alternativ 2 är möjligt. 
 
Ja. Spännande det där med sjukgymnast tycker jag i allafall, eftersom jag aldrig förr har varit hos en sån. Och om någon undrar vad en sjukgymnasts genomsnittslön ligger på så är det 24.777. Jag råkade googla det nyss nämligen :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0