Röd med gris-nos.

Idag kände jag och S bebisens hittills hårdaste spark. Tänk er en hästspark, inifrån magen! 
 
S är för övrigt expert på att känna lillbebisens rörelser. Här om dagen låg vi en bit ifrån varandra i sängen då han plötsligt sa "åh! bebis rör sig så mycket nu" 
När jag undrade hur han kunde känna det, så fick jag som svar att "ja, jag känner ju i täcket när den rör sig".
 
Förstår inte hur han bär sig åt. Ibland känner han bättre än mig när lillen rör dig. Enligt Simon handlar det om att det finns en alldeles speciell slags kontakt mellan dom. Bebisen har tydligen även berättat för S när hen tänker komma ut.... Hm, kul att jag får veta något........ ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0