Mini

Jag och S tog svängen förbi affären-ovanför-ica i fredags. Vi fick lov att kika en snabb stund, eftersom blivande mamman hemskt gärna ville hinna förbi bokhandeln också (*allmänbildad* *kunskapstörstig* osv.) 
I allafall. Från affären med barnkläder fick vi med oss ett par pytte-vantar, såna där utan tumme. På lappen stod det 0-1månad. Minsta storleken.
 
Jag oroar mig ofta för att bebis kommer frysa när hen kommer ut mitt i kalla oktober/november. Undrar hur mycket täcken och filtar man ska ha i lillvagnen och lillsängen under vinterhalvåret?
Det bästa vore ju om man kunde vara en känguru, och sätta bebisen i en ficka på magen... ÅH TJENARE VILKEN BRA IDÉ!! VISST?? Ska ta patent på'n direkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0