Igår och idag

Jag ÄR nytvättad på bilden, om någon undrar. Jag HAR duschat!
 
Letade i arkivet efter en bild som jag ser glad ut på. Den där var det närmaste jag kunde komma. 
Anledningen till det då? 
Jo, jag är helt enkelt glad just nu. :-)
Jag har varit stressad inför en del saker, men nu i veckan har flera pusselbitar fallit på plats, och jag känner att jag äntligen kan slappna av. Och det bokstavligt talat. Jag har slappnat av så mycket att hamnade i dvala och sov i 15 timmar (?!?!?) Gjorde dock en liten paus mitt i, för att gå ner till köket och hämta en macka........*hungrig*
 
MVC igår gick hur bra som helst. Min viktuppgång är precis på strecket, likaså magens storlek, och lillens hjärta slog så fint. Vi bokade in en del kurser som vi ska gå, och papper till BVC blev inskickade. SKÖNT. 
 
OCH SOM GRÄDDEN PÅ MOSET, så fikade klassen när jag kom tillbaka till skolan efter mötet med barnmorskan. Jussan hade bakat så otroligt goda muffins. Trodde jag skulle svimma. På riktigt. 
 
Hoppas ni mår bra kära människor.<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0