En historia från verkligheten:

Jag har redan ventilerat den här historien med några kära vänner, men eftersom jag gärna vill lämna ut mitt liv här på bloggen, så tänkte jag berätta det hela igen. 
 
Det var en blåsig kväll. Jag hade varit väldigt förkyld i några dagar. Eld-känsla i halsen, nysningar, och snorfloder var min vardag. Jag låg ihopkrypen som en räka från morgon till kväll. S fick mata mig med halstabletter, och duscha mig i kärlek. 
 
Mot slutet på veckan, då förkyldningen började ge sig så kunde jag äntligen gå på toaletten utan hjälp. Jag kunde även borsta tänderna utan att ramla ihop. En kväll gick jag in i badrummet och skulle försöka borsta tänderna. Jag gick fram emot handfatet då jag kände ett litet kill i min nos- Jag förstod snart att det var en nys som var påväg. 
Min första tanke var att försöka hejda nysen, men vid närmare eftertanke kom jag på att man absolut inte ska ignorera kroppens signaler. Jag tog ett djupt andetag och lät nysen skölja igenom min nos. I samma sekund kände jag hur jag tappade kontrollen över min kropp... Det hade "hänt en olycka".... Jag hade kissat på mig, för första gången på minst 10 år.
Såhär såg mitt face ut i stunden:
Tack för att du läste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0