Min nya klänning:

Efter att S åkt till skolan imorse, ställde jag mig framför en spegel och kollade in min lilla mage riktigt ordentligt. Konstaterade att den är stor. Och lite fyrkantig. 
Undrar hur min mage kommer att se ut och kännas när bebis har kommit ut. Som en mjuk skinnpåse förmodligen. :-) 
 
I allafall- till ämnet- "Min nya klänning" 
Kollade i våras på fina sommarklänningar och hittade en som jag tyckte var så fin. Tänkte att "om jag inte vore gravid, skulle jag köpt den här DIREKT" OCH VET NI????? När jag kollade in på hemsidan idag så hittade jag lillklänningen där- för 100 kronor! Ni kan ju gissa vem som blev glad?!?!? ;-D
 
På min fina bild som jag har ritat ser man (på ett ungefär) hur plagget ser ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0