Lyssna på mina problem, tack

haha alltså.
Jag klurar på hur jag ska bli av med ärret efter medusan. Eller kommer jag bli tvungen att leva med det i resten av livet ?!?!?!?
Jag funderade om man inte skulle skära upp hålet lite, så att det liksom blev en snittyta, så att det skulle läka igen. Men mina kompanjoner sa att det var nog ingen bra idé. Hm, dom ska ju ge mig stöd i allt jag vill göra. Peppa mig och säga att alla mina idéer är helt geniala. Men ne...
FRÅN ETT I LANDSPROBLEM TILL ETT ANNAT
Jag satt ute i solen idag en ganska ordentlig stund. Hade tagit med lite mysig musik och frukt och sådär.
Blev jag brun då? Nej, det blev jag inte.
Blev jag törstig, kletig av solkrämen, och fick torra bröstvårtor då? Ja.
Jag slog förresten nyss upp i landsproblem på någon sida och hittade den här listan:

  • När det inte blir den färg du önskat dig när du färgar håret.
  • Bussarna kommer en minut för sent.
  • Bussarna kommer två minuter för tidigt.
  • Det går mer än ett bra program på TV samtidigt så man får beslutsångest.
  • Elutagen i väggen räcker inte till.
  • Plånboken är för tjock för att ha i fickan på grund av alla plastkort du tvingas ha.
  • Du måste vänta en stund innan det kommer varmvatten i kranen.
  • Du måste vänta tills nagellacket har torkat innan du kan skriva ett SMS.
  • Det tar 1 minut för datorn att starta.
  • Bilstereon tar inte MP3 format.
  • Du får så många SMS att du glömmer att svara på något av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0