Idag så såg jag ett väldigt underligt program på MTV

Det handlade om homosexuella ungdomar som inte hade blivit accepterade av sina familjer och vänner och som nu skulle "lära sig" att bli hetro.
Haha jag trodde från början att jag hade hört fel eller missuppfattat det hela, men det visade sig tyvärr att programmet var vääääääldigt seriöst.
En av bög-killarna gick till och med i terapi för att lära sig att "inte bli homosexuell igen" och "börja umgås med tjejer" (?!!?!?!?)
Jag tycker inte att det låter så värst sunt? Och så tycker jag att det är tråkigt att man ska behöva se sån där skit när man slår på tvn en vanlig lördagseftermiddag.

Kommentarer
Postat av: BEAa

Hahahahahahahaha! Kan vara något av det roligaste jag hört. Bannar mitt liv för att jag inte har MTV.

2012-05-15 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0