Hund myser på kökssoffa

På tåget till Luleå så hamnade jag, kusiner och farmor som bekant i hund-kupén. Som ni kanske minns?????
Jag låssades vara allergiskt mot pälsdjur och låssashostade och nös hela resan.
Vi förundrades över hur jobbiga hundfolk kan vara ibland? Och speciellt när hundfolk träffar annat hundfolk.
"Åh vetu, min hund, den har inte kissat sedan vi var i stockholm!" "Min hund är renrasig" "min hund är finast i världen" var kommentarer som växlades mellan dom i timmar...
En tant med hund kom in på tåget ungefär halvvägs, och bland det första hon berättade för medrecenärerna var
"Aa, vet ni? Min hund reagerar på eld!!!"
HAHAHHAHAHHA alltså, vilken hund skulle INTE reagera på eld?
Undrar om lilla Lissie skulle ligga kvar och chilla sådär om det började brinna i huset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0