Chockad och mätt

Jag är fortfarande helt chockad över den senaste bilden jag la upp på mig själv här. Känner verkligen att jag fick fram min bästa sida på den. Presenterade mig själv från en bra vinkel, så att säga.
Tiden rusar förbi och idag har det hänt en väldigt spännande och häftig sak. En sak som jag har väntat på länge. Men det får vara en hemlis ett liiiitet tag till ;) HEHEHHEH

... På tal om hemlisar förresten...
Idag på förmiddagsrasten så promenerade jag och 50% av mina bloggläsare (Emmy och Emilia) till b-hallen (COOP KONSUM!!!!!) och handlade jordgubbar eftersom det var så fint jordgubbe-väder ute.
Det var väldigt trevligt att sitta där ute i solen, tyvärr blev jag lite full i magen, eftersom jag fick äta en liter jordgubbar helt själv då mina kompanjoner inte var så värst hungriga...
... Bortskämda skitungar... SKOJA <3<3<3
Bilden är från google
Önskar att jag kommit ihåg att ta en bild på dom egna jordgubbarna när vi satt där i solen och hade det trevligt. Men jag var för upptagen med att äta. Hoppas ni förstår mig ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0