EN BRA MAMMA SKA VÄL KUNNA STEKA PANNKAKOR!?

Tänkte jag igår när jag stod vid spisen och pannkakorna blev dåliga. Blev så ledsen på mig själv att jag blev arg på stackars S som snällt frågade om jag behövde hjälp. 
Han har alltså sovit här ett par nätter. Vi har kramats och fantiserat om hur det kommer bli den dagen då vi får träffa den som bor i min mage. Den där lilla unika människan som sparkas som en galning på nätterna, och som kommer vara den allra viktigaste i av våra liv. Åh längtar ♥
Här försöker jag sätta bild på en känsla. Känslan man känner när man steker pannkakor och det bara blir pannkaka av allt. Haha *skrattar åt mig själv* *är komiker* osv 

Kommentarer
Postat av: Natasa

Det kommer bli bra när den lilla kommer ut :D

Svar: Det hopps jag! :D
r Lindblomma

2012-06-22 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0