Ordning och reda, pengar på freda!

Mitt humör dom senaste dagarna har varit väldigt rörigt, därav har uppdateringen här varit lite, sämre.
Upp-och-ner-humör är inte att leka med. Antar att hormonerna är skyldiga. Osammanhänhande sömn kombinerat med helknasiga drömmar kanske också gör sitt? 
 
I allafall så sitter jag, i skrivande stund, på min sängkant och funderar. Graviditeten har väckt många frågor. Här är några exempel
  • Hur stor är rymden?
  • Älskar mina föräldrar mig lika mycket som jag älskar barnet i magen?
  • Kommer jag få fler barn? När? 
  • Finns det gift i parfym?
... Och många fler. 
 
Nu är det läggdags. Men först: borttagning av smink, målning av tånaglar. Och svälja ett par tabletter
 
 

Kommentarer
Postat av: Kloka Ugglan

Åh, älskar frågesport!
1) Oändlig
2) Helt klart, om inte mer, du va o ÄR deras första o största mirakel<3
3) pass...fast antagligen, mest tjejer..kanske tre?
4) Beror på vad som menas med gift, alkohol tex är ett slags gift, och parfym innehåller oftast alkohol..
Men INTE så giftigt så Bebis skadas,om mamman luktar gott.

Hoppas jag vann??

/Ugglan

Svar: Din vishet gav dig tre poäng av tre möjliga! Plus en guldstjärna... Och ett guldhjärta <3
Lindblomman

2012-08-01 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0