Natt-tankar på schemat

Jag har en lila glaskula på mitt rum. Den är lite lik en sån där spåkula som spåtanter brukar ha. Tror till och med att jag har testat att spå i den där kulan när jag var liten. Tror dock inte att jag såg min framtid... :/
 
Just nu skulle det dock vara skönt att få se någonting från framtiden. Bara ett par sekunder. 
Tiden går så fort nu och det känns som att jag inte riktigt hänger med. En dag står vi där med ett litet barn i famnen. Jag förstår att det kommer att krävas en hel del av mig, och ibland kan jag inte låta bli att undra kommer jag verkligen bli en bra mamma? och Vad ska jag göra om jag inte blir det?  

Men sen säger jag åt mig själv att såna tankar är jättevanliga och helt normala. För det vet jag ju att det är. Eller så. 
Hoppas att ni mår bra, för det gör jag. Bättre än någonsin :) ♥

Min favoritbild får vara med en gång till! 

Kommentarer
Postat av: Älskling <3

Älskar dig =)<3

Svar: Älskade finaste <3 älskar dig
Lindblomman

2012-07-20 @ 02:50:13
Postat av: maya

du kommer bli en superbra mor <3 det ärja säker på <3

Svar: Tack min älskade syster <3 Jag är säker på att du blir världens bästa moster <3
Lindblomman

2012-07-22 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0