Helgen;

Sådärja! 
Igår kom lillbebisens säng. De blivande föräldrarna kunde inte vänta med att montera ihop den. Efter att ha suckat över fabriksfel och en borttappad skruv, stod möbeln klar! Fint tyckte jag. Tråkigt bara att den måste stå tom i flera månader. 
 
Och så är vi hundvakt åt världens sötaste lillvalp! Beatrice blev kär i den. Jag också.
Jag och S låssades att den var våran egen och lät den såklart sova mellan oss. 
Imorse kissade den i min säng....... Två gånger.................. 

Kommentarer
Postat av: anonym

vad är det för färg på sängen ? :)
ta en bild på den nu när den e klar :)

Svar: Limegrön med lila prickar :)Kommer bild på den när som helst :)
Lindblomman

2012-07-07 @ 20:38:57
Postat av: BEAA

HAHA jag visste att den skulle kissa i sängen!!!

Svar: ......mm jättekul........ Simon frågade nästa dag "kan inte hunden sova i din säng inatt igen?" Jag sa nej på tvären och hunden fick sova på golvet. tur
Lindblomman

2012-07-10 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0