En shysst bok

Efter besöket på mvc igår tog vi varvet förbi bibblan. Fick med mig den här boken, en om babymassage, och en om förlossning. 
I förlossningsboken var det lite omysiga bilder. Funderar på om jag inte borde förstora bilderna och ge i present till S. Han behöver ju trots allt träna :) 
 
I allafall, boken på bilden var väldigt bra, rolig och intressant. Utläst på två dagar. Gillar Ann Söderlund ännu mer efter att ha haft den här boken i min lilla hand. Hon är verkligen en förebild osv, önskar att jag hade en storasyster som hon *myspys* 

Kommentarer
Postat av: BeaA

Vafan du har ju mig. jag är typ din sorasyster, fast bättre än jävla ann. Sluta klaga. grrr

Svar: Ja det är väl klart, kära du. Ska aldrig mer klaga. förlåt förlåt!
Lindblomman

2012-07-10 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0