Sittandes i vecka 29

 
Tiden går så långsamt, men också, alldeles för fort. 
Om bara ett par månader är graviditeten slut, och det känns konstigt. De dagar som återstår ska jag se till att njuta riktigt ordentligt av! Jag ska samla ihop alla fina minnen, lägga dom i en ask, och spara den i 100 år. 
 
Det känns verkligen att lillbebisen är större nu. Både jag och S känner ofta små fötter röra sig precis bakom mitt skinn. Ibland känns det nästan som att man kan ta tag i en liten fot ♥
Jag längtar så mycket efter vårt barn. Kärleken till den där lilla människan är, redan nu, starkare än allt och oändligare än rymden. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är lyckligaste för ja har dig =)¨
Längtar tills vi får se vårt lilla miraklet <3

Svar: Min finaste älskling <3 jag längtar också, hur mycket som helst <3
Lindblomman

2012-08-08 @ 00:44:00
Postat av: Anonym

Blogga oftare. Känns som man inte vill kolla din blogg längre :/ men vill ändå inte sluta läsa den...

2012-08-08 @ 22:46:22
Postat av: fia

fin<3 magen är fin<3 du är fin<3 bebisen kommer bli så fin<3 när jag tänker efter är plutten nog redan fin

Svar: DU är så fin Fia!!!! Jag blir så glad och rörd av dig <3<3
Lindblomman

2012-08-11 @ 21:02:28
URL: http://fiasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0