På lördagen

Var jag och S på bio. Killen var sjuk, men bet ihop och åkte snällt med ändå *gentleman*
Vi såg Snabba cash 2.
Jag tyckte att filmen var bra, men Simon som sett både 1an och 2an, tyckte att 1an var mycket bättre. 
I allafall så gick vi därifrån nöjda, och det är ju huvudsaken :-) 
Och även om man är nöjd, måste man ändå vara kritisk och lista några minus med det hela. Här är mina minus:
  • Jag glömde att handla godis innan. (Dock hade jag varma bacon-chips) 
  • Jag lyckades tugga på ett chips varje gång det var tyst på filmen. Alla som satt där blev förmodligen irriterade på mitt tugg. :-(
  • Jag var för lat för att gå på toa innan. Var svin-kissnödig den sista halvtimmen
Såhär såg jag ut. Uppblåst och glad 
Chipsen som blev över           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0