Och jag längtar tills det blir jul

 
Som rubriken lyder......
Jag och S har kollat på närmre 50 avsnitt av Andra Avenyn nu på sista tiden. Och i förrförra avsnittet firades det jul!!!!!!!!! Jag skakade i hela kroppen och kände hur min jul-längtan växte och växte till det oändliga...
Jag längtar tills det blir kallare ute och knäck- och pepparkaksbak står på schemat. Att träffa tomten. Och all julmat såklart. Ne nu måste jag nästan tat lite lugnt! 
 
Förresten så håller jag på att prova min jul-outfit/ specialdesignade tomteluva. (se bild) (räck upp handen om ni tycker att jag är snygg)

Kommentarer
Postat av: CHRILLESTOFFER

räcker upp!!

Svar: HE-e´HE-HE vifta med Joel
Lindblomman

2012-08-20 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0