HEj kompizar!!!!!!!!

Hehe. Visst är jag snygg och cool??!?!?
Jag sitter vid tvn just nu och ser solsidan med ena ögat.
 
Imorgon är det skolstart som står på schemat. Någon väldigt smart och varmhjärtad person har bestämt att åk 2 och 3 ska samlas i aulan klockan 12:30. Mmmm mjukstart ♥
Hur som helst så känns det bra att traska dit imorgon, att få träffa fina klassvänner igen. Jag har planerat att köpa tårtor, kleta in klassvännerna i tårta, slänga dom i en pool med strössel och sedan slicka bort alltihop...... He-he-he.....
(tryck *gilla* om ni tycker att jag är fräsh)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natasa

Låter som en underbar idé ;)

Svar: Visste väl att du skulle tycka det, din lilla snuskis :-*
Lindblomman

2012-08-19 @ 22:34:01
URL: http://isthisjustadream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0