Har ni sett min mustasch?

Idag käkade jag en ordentlig frukost. Så ordentlig att jag höll på att missa bussen. Som-tur-är så hann jag med den i sista sekund. Men nyckel och pengar ligger kvar hemma........ Åh typiskt...... 
 
Mer klag:
S har varit sjuk i ett par dagar. Börjar nu misstänka att hans baciller har smittat över till mig. Min hals och huvud gör lite ont :-( (ÅÅÅHhhh SKA ALDRIG MER PUSSAS!!!) 
 
Förresten, har ni sett min mustasch som jag fått på senaste tiden?:-) Hela jag har blivit mycket hårigare sedan jag blev gravid. Håret på benen växer ut på en kvart, och min skäggväxt har blivit mycket grövre. Undrar om det kommer avta efter bebis födelse? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0