En liten smörgåstårta

I måndagskväll när jag inte kunde sova så blev jag så fruktansvärt sugen på smörgåstårta. Låg för mig själv i sängen och googlade "bilder på smörgåstårta".... Jag dreglade förmodligen där jag låg i min ensamhet.. (minns ej om jag gjorde det. Var för upptagen med att kolla på bilderna)
 
Så igår blev S så illa tvungen att hjälpa mig att göra en sån där. Och tur var det att jag hade honom vid min sida. Blir helt chockad över hur han kan vara så bra på allt!?!?!?!? Får nästan prestationsångest när han och jag ska göra något tillsammans. (typ, laga mat, gå promenad, ha samlag osv.)
 
Efter en stund stog tårtan äntligen färdig. Mitt livs allra första smörgåstårta. God blev den också, och znygg. Och snabbt gick det :-) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym hihi

Åh, jag kan inte bli annat än glad av din blogg! Mycket kärlek till dig!!!

Kram

Svar: Åh tack! Till dig med!!!
Lindblomman

2012-08-23 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0