Akvarellkurs hos min bästakompis

Jag och farmodern min gick över till min bästakompiz på kvällskvisten. Där bjöds på smörgåsar och akvarellkurz. På vägen dit hittade jag ett hundkex/paraplyväxt/undulat som jag målade av. Det är dock lite tveksamt om det här med vattenfärger verkligen är min grej....... Men det var ju ändå första dagen på kursen. (övning ger färdighet, har jag hört)
 
Och nu borde jag egentligen ligga i min lilla säng och sova. I morgon ska jag vara på skolan klockan 8 för naturkunskapslektion. Terminens första. Spännande :-)
 
F ö r ö v r i g t så rör sig lillen i magen mera än någonsin nu. Hela jag hoppar till när hen sparkas och möblerar om där inne. Undrar om den där lilla människan, redan nu, är starkare än sin mor!? Det känns i allafall så ibland
:-o
Bilder från kalaset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0